Bebis och första advent

På tal om graviditet, idag har vårt umgänge utökats med en liten person! Två vänner till oss har idag fått en liten pojke! Jag trodde att jag kanske inte skulle kunna vara glad på riktigt för detta eftersom jag just nu har det lite jobbigt med allt som har med graviditet och barn att göra men vet ni vad, när jag fick reda på Aron kommit till världen så rös jag verkligen av lycka över hela kroppen! Längtar till att få träffa den lille och de alla tre som den nya familj de blivit!

Har haft väldigt ont nu under morgonen, har uv och jag tror att det är därför jag har ondare än vanligt! Efter att ha hinkat massa citronvatten och tranbärsjuice lugnade det ner sig ordentligt i alla fall så nu kan jag fungera som människa igen!

Igår hade vi en mysig första advent hemma hos Nandie och Danne tillsammans med Nathalie, Jeffrey och Dennis. Nathalie och jag bakade i veckan och Danne ville ha glöggkväll så vi firade advent med glögg, pepparkakor och lussebullar. Väldigt mysigt! Började prata om julafton och nyår och nu har vi massor med planer! Nu kan jag slappna av, jag som alltid oroar mig för firanden som inte är planerade haha!

Hoppas ni får njuta av julemyset allihop!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0