Jobbiga känslor

Kan inte sova.. inte pga. uretriten utan för att jag tänker alldeles för mkt. För mycket känslor som kommer i kapp. Ibland får jag en egendomlig och genomträngande känsla av ensamhet, det bara växer som en klump i bröstet utan att jag alls har någon anledning till att känna så. Jag har haft en jättebra dag idag i stora drag. Vaknade för första gången på flera månader utan jättestora problem med trängningar, åkte in till arbetsförmedlingen på möte med två jätteduktiga kvinnor som verkligen ger mig allt stöd jag bara kunde önska. Dem hjälper mig med att kunna arbeta utefter mina förutsättningar, hjälper mig med allt jag behöver för att över huvud taget kunna bli anställd. Supernöjd med mötet åker jag sen hem till grannen och håller i en visning för hans familj och våra gemensamma vänner vilket går jättebra och jag är nöjd över min prestation. Såg idol tillsammans med Linda och tog sedan ett glas rött med henne och jeffrey innan jag gick hem. Bra dag helt enkelt men ändå ligger jag här med en känsla av övergivenhet. Kanske är det för att tiden just nu är lite som en farstu till en massa förändringar.. sommaren är i princip slut, Ylva åker hem till Karlstad och Linda åker snart till Sydamerika. Nu väntar en höst som inte alls kommer vara som det vi haft i sommar. /Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0