Bra kväll igår

Idag har jag inte mått så bra, mycket trängningar i förmiddags och en hel del smärta under dagen. Nu har det dock lugnat ner sig så mår helt okej just nu.
Igår åkte Linda, Maria, Danne, Christoffer och jag ut till Fårö för att äta middag på Nandies nya jobb. Mysigt och spontant! Sedan var tanken att vi skulle till Kuten och fortsätta kvällen där, kom dit och det var helt tomt på folk. Det visade dig att kvällens spelning var inställd. Åkte tillbaka till Fårösund och satte oss på Bunge krog istället. Marie var där med en kompis som är nere och hälsar på, var första gången jag talade teckenspråk med någon annan än Marie! Jättenervöst och spännande var det!
Slutligen hamnade vi på en kräftskiva med massa trevligt folk och där tillbringade vi resten av natten. Jag kom på en ganska viktig sak igår när vi var på kräftskivan. Jag säger ju att jag får mer trängningar efter en halv öl men att jag får mindre trängningar om jag fortsätter dricka. Igår blev jag trött en stund och drack inget mer just då. Efter 30 min blev jag riktigt dålig och trängningarna blev verkligen jobbiga, fortsatte då att dricka igen och så fort blåsan fylldes blev det bättre. Allt har alltså med mängden vätska i blåsan att göra, även när du dricker vätskedrivande drycker! Så, för mig är det alltså allt eller inget!
 
Har suttit och fixat med naglarna medans jag var tvungen att sitta soffan och vila. Jag använder Depends gellack med ledlampa, älskar hållbarheten på naglarna!
 
/Jeannie
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0