Uppdaterar hemsidan och tar det lugnt

Sitter och njuter av att ha en toppendag framför mig! Har ingenting planerat under hela dagen, Christoffer är ledig och ikväll ska vi grilla hemma hos Linda allihop, dricka öl och mysa! Just nu är Christoffer och fiskar, jag sitter och tar kort på de smycken jag gjort de senaste dagarna. Tänkte uppdatera hemsidan! Hemsidan finns länkad till vänster längst ner!
 
Har grym träningsvärk i magen och ni anar inte hur underbart det känns! Hoppas, hoppas att jag kan fortsätta med träningen nu när jag kommit igång!
Uretriten är ok just nu, ska dricka lite te osv. så kanske jag kan komma ut en stund! Idag skiner solen.

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0