Trevlig kväll igår

Josefin var här en stund igår men jag fick tillslut så ont i magen att jag inte kunde göra något så hon åkte hem när jag behövde vila. Tog diklofenak kombinerat med ipren och det hjälpte tillslut. På kvällen mådde jag mycket bättre så jag gick hem till Nandie för lite social tid med henne och systern Maria. Mycket trevligt!
Hoppas jag mår lika bra ikväll då vi planerar en klok tjejkväll med så många som möjligt.
 
Nu vill jag bara ta ut sprialen för att se om det kan vara den som gör att jag ha så ont i magen. Det värsta är att jag nu har börjat ställa in mig på att det säkert är sprialen som orsakar magsmärtan. Tänk om de inte är den.. suck. Man ska ju inte alltid föreställa sig det värsta heller. Det ordnar sig säkert.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0