Glad trots en del

Har idag spelat lite piano. Det var länge sedan! Älskar verkligen att spela musik, älskar att känna när man blir bättre! Att ta barré-ackord på gitarr tyckte jag var jättesvårt tidigare till exempel, men nu känns det inte särskilt svårt alls. Jättekul!

Gårkvällen var jättemysig, även om det var en seg dag.
I morse vaknade jag väldigt tidigt av att jag hade jätteont, bara låg och vred mig liksom. Efter någon timme blev det bättre dock, hade en väldigt trevlig morgon och for till och med och storhandlade! Sista 20 minutrerna blev dock jobbiga, och jag hamnade på toa i någon timme när jag kom hem. Nu, ca 2 timmar senare, kan jag vara utanför toan, men inte riktigt gå. Det kommer hugg då och då och jag måste verkligen ta det lugnt, men det känns ändå som att det kan bli bättre snart!

Min käke gör ju rätt ont sen operationen också. Äh, den smärtan kan fortfarande inte jämföra sig med smärtan mina urinvägar kan leverera. Hemskt att man ska behöva jämföra så, men oavsett hur ont det gör i käken så känns det ändå okej.
Mindre ont än i urinvägarna just då = Kunde vart värre!
Mer ont än i urinvägarna just då = Skönt att inte allt fokus ligger där nere!

Ikväll kanske jag ska träffa lite nya människor, hoppas det blir av!
Bara en natt med mardrömmar den här veckan. Skönt.

Vi hörs sedan, hör förmodligen av mig senare idag eller imorgon!

KRAM!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0