En glad update!

Hejhej!

Nu var det ett tag sedan jag hörde av mig. Den senaste veckan har innehållit en hel del:

  • Jag har träffat vänner och insett att jag är mer älskad än jag förut trott. Jag har haft trevligt (läs helt underbart kul), och är som lycklig över hur bra jag har det, och insett att jag duger. Det finns till och med folk som förstår mina kassa sidor och kan förstå mig mer än jag kan. Underbart.

  • Jag har fått en tid för att operera bort min visdomstand. Den 24:e ryker den, äntligen! Inga fler inflammationer i munnen!

  • Jag har mött mina rädslor och mitt förflutna på ett helt annat sätt än förut. Jag är inte lika rädd längre, och är så glad över att jag vågat ta steget och prata med folk om det. Varför nojade jag för att prata om det? Det gick ju hur bra som helst och gav bara bra konsekvenser! 

  • Jag har fått en urinvägsinfektion. Ja, tydligen så älskar min kropp dem direkt jag slutar äta penicillin i förebyggande syfte. 5 dagar Furudantin väntar nu.

Utöver det har jag suttit en hel del på toa och haft en massa ont, men jag har också kunnat hitta på en hel del :)
 
Tack till er som gör mitt liv så lätt, fastän jag är svår att förstå ibland (ofta). Inte ens jag förstår mig, så det är verkligen ett under att ni lyckas så bra. Återigen, tack.

/Fanny
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0