Trängningar från helvetet

Idag verkar mina urinvägar hata mig och jag kan säga att det är ömsesidigt!
 
Strax efter ett idag bröt helvetet löst och jag har suttit på toa sen dess. Just nu sitter jag i soffan och äter mat men kommer inte sitta här länge till. Har aldrig haft sånna här trängningar, aldrig varit med om något liknande. Jag brukar alltid ha ont när jag har trängningr men idag har jag ingen smärta alls, skönt tänker ni.. men nej. Det känns som om jag är på väg att kissa på mig hela tiden, även när jag sitter på toa. Efter fem timmar utan någon som helst förbättring blir man ganska trött på tillvaron. Känns som om ryggen ska gå av, är helt skakig i kroppen och allt jag vill är att kunna slapna av!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0