Till mina älskade bröder

Måste bara få skriva ett hyllningsinlägg till mina bröder, Filip och Hampus!
Jag älskar dem båda två otroligt mycket.
Vi har väl alltid haft bra kontakt, men nu efter olyckan har väl vi allihop insett att det inte är självklart att det alltid kommer vara vi tre, och har tagit tag i våran kontakt ytterligare.

Min storebror Hampus flög upp hit från Göteborg första helgen efter olyckan och var med mig i princip dygnet runt. Han köpte en assnygg t-shirt (Amon Amarth-tryck givetvis!) åt mig och ringer mig nu mycket oftare än förut. Min lillebror har börjat krama mig lite grann (stooort steg) och frågar hur jag mår rätt ofta. Han tar hand om mig mycket mer än förut, och suckar inte när han måste fixa i köket 5:e gången i rad när jag är sjuk.

Min uppväxt hade vart sugig utan er. Ni är underbara.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0