The return of Fanny

Hej uretritare, vänner och random stalkers!
Jag har, som ni förhoppningsvis märkt, inte varit så närvarande på bloggen på sistone. Jag var som sagt med om en bilolycka och fick några rejäla smällar mot huvudet, och dessutom så har mina läkare bestämt sig för att jag ska stå morfinfri en stund, vilket inte uretriten har något emot alls. Jag har väldigt ont, är väldigt yr/trött och tar väldigt många mediciner just med sina 100 biverkningar.
I natt har jag haft svår migrän + seriöst smärtsamma kramper, vilket är en absurt dålig kombo. Imorse var min migrän lite bättre, fast uretriten blev värre. Mamma och pappa bar mig från köket till mitt rum medans jag skrek av smärta.

Nu ligger jag i sängen med datorn och en varm flaska - som vanligt.

I min situation nu är det inte så lätt att leva med uretrit. Uretriten har verkligen total kontroll över mitt liv.

Nu till något hoppingivande!
På måndag får jag veta om jag får prova InterStim (LÄNK) eller inte, och det ser faktiskt ljust ut!
InterStim är som en liten pacemaker som man opererar in i ryggen som sedan via elektriska impulser som styr nerverna som går till blåsan. Det finns verkligen ingen garanti för det, men man får första prova med en sladd om det funkar innan man gör den riktiga operationen.
Vad jag vet har ingen med uretrit provat det, men jag vet att det har hjälpt några med interstitiell cystit, vilket är en sjukdom som liknar uretrit rätt mycket.
Jag har skrivit om det här på uretritforumet (LÄNK) och här nedan kommer en video där en tjej med interstitiell cystit berättar om hur kass sjukdomen är och om InterStim:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0