Ont, ont, ont..

De senaste dagarna har varit ovanligt tuffa, uretritmässigt. Imorgon ska jag prata med min läkare, och då ska jag grina och böna och be om InterStim, smärtlindring och bättre sömnmedicin. Min situation just nu med 100 olika tabletter per dag, som jag tar för att förgäves försöka kompensera för dem jag egentligen behöver, är ohållbar. Jag kommer ha rullator för alltid, jag kan ju inte gåträna när jag har såhär ont!? Har förresten haft mycket starkare trägningar idag (utöver den intensiva smärtan såklart) än jag brukar ha. Sjukt drygt att springa fram och tillbaka från toan då varenda steg är som 7 knivhugg.

Mamma fyllde år idag!
Jag kunde inte köpa något, eftersom jag har en radie på typ 10 meter att röra mig runt pga smärta. Istället för det så instruerade jag min bror och pappa på städning som skulle göra henne glad, vilken glass dem skulle köpa åt henne och vilket sorts snacks och sådant. Utöver det så fick hon en sminkning utav mig (jag sminkar som en gud, lovar) som hon verkade gilla. Jag blev faktiskt riktigt nöjd med, hon är så vacker så.

Hoppas jag kan börja plugga snart. Går som sagt 4:e året på gymnasiet nu, eftersom jag hade så mkt sjukfrånvaro under originalåren. DOCK kan jag inte direkt vara i skolan hela dagarna, och skolan bitchar om distans och sa att jag borde läsa komvux så lärarna slipper anstränga sig. Eller så fick jag fortsätta gå på någon enstaka lektion i veckan. "Då kommer det ta hur lång tid som helst att bli klar med gymnasiet", sa jag. "Men du har ju hela livet på dig!", sa hon.
Skön inställning till min livssits. <------ OBS SARKASM

Hoppas jag får sova något i natt.
Kram på er.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0