Jobbat med trägningar

Har jobbat fyra timmar idag med trägningar. Det kändes som att det var på väg att bli bättre i förmiddags när jag satt med värme men så fort jag var tvungen att röra mig för att göra mig iordning och börja jobba blev trägningarna väldigt påtagliga igen. Men det har gått bra ändå, har inte alls varit så deppig så det har hjälpt mig att jobba hela passet.
 
Det blir ingen middag ikväll utan den blev flyttad till imorgon kväll. Det känns skönt, då får jag vila ikväll istället för att först må dåligt och jobba under dagen och sen må dåligt och umgås med folk på kvällen. Imorgon är jag ledig så då kan jag ta det lugnt under dagen istället!
Istället kommer Josefin hit sen och håller mig lite sällskap medan Christoffer är på träning. Mysigt.
 
Börjar undra vad det har blivit av mina blodprover.... ska ringa Roland på måndag och fråga hur läget ser ut.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0