Intervjun

En man från GT var här nu i förmiddags och intervjuade mig. Det var inte alls så nervöst som jag trodde att det skulle vara. Han var väldigt pedagogisk och profesionell. Jag hoppas det kommer bli bra och är väldigt förväntansfull inför tryckningen! Jag länkar till er så ni alla har chans att läsa!
 
Det som står på tur just nu är plugg.. jäkla engelska. Sen ska jag förmodligen träna senare ikväll med Linda men får nog vara ännu mer försiktig än vad jag var i måndags. Känns som om jag börjar få muskelinflamtion i armarna. Har alldeles för lätt för att få det. Känner att det räcker att ha det i armarna, vill inte riskera att få det på fler ställen.
 
Har en lika dan dag igen. Vaknar bra, känner senare av lite trägningar, går över till helt symtomfri under dagen. Väntar mig trägningar ikväll då med andra ord.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0