Ihållande smärta

Jag sitter fast på toan, fastän jag vill göra annat. Jag har så ont just nu, så otroligt ont. Det verkar aldrig gå över.
Imorgon ska jag träffa syon och rektorn på min skola. Jag har svårt att se att det ska vara möjligt med sånna här smärtor.

I januari har jag varit sjuk i 5 år. 5 fucking år. Det hade jag aldrig trott när jag vaknade den där natten av stark smärta, att jag 5 år senare fortfarande skulle sitta med den här skiten.
På onsdag ska jag träffa smärtteamet. Hoppas de har kommit fram till en revolutionerande behandling. Äh, vem försöker jag lura. De har förmodligen ingen aning, men jag hoppas att jag får prova undersökningarna/behandlingarna jag föreslagit i alla fall.


Nepp, ska be Mattias gå till macken och köpa glass å godis åt mig så får jag tröstäta ordentligt. Det är faktiskt rätt smärtlindrande :)

Kram på er, hoppas ni mår okej idag!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0