Hemma och har landat!

NU äntligen är jag klar med allt engelskaplugg som jag legat efter med nu när jag inte varit hemma. Ni anar inte, ni kan inte ens föreställa er hur lång tid det tagit för mig att bli klar med allt! Åh vilken befrielse det är att sitta här och faktiskt kunna slappna av lite.
 
Jag är så ledsen över att ni inte fått något att läsa, att det blivit helt tyst här under en vecka. Som sagt var är Fanny dålig, det vet ni ju redan, och jag då? Jo, jag hade en underbar vecka i Grekland men utan internet!! Jag räknade kalt med att det skulle finnas gratis wifi på hotellet eller liknande.. men det var ju faktiskt lite för bra för att vara sant. Det är hemskt hur jobbigt det kan vara att inte ha tillgång till internet.
 
Flyget dit gick bra och flyget hem gick bra. Det var huvudsaken så jag är supernöjd! Jag har kunnat åka utomlands mot alla odds! Var dålig de två första nätterna och hade trägningar då och då under dagarna men värre än så var det inte. Vi behövde inte ställa in något för att jag var dålig likosm. Det vill säga "uretritdålig". För sen är det ju faktiskt mig vi pratar om och jag ska ju faktiskt aldrig bara få njuta av någonting. Jag fick någon form av allergisk reaktion mot solen (typ?) Efter tredje dagen kunde jag i stort sätt inte vara i solen alls då huden kliade, stack och brände så intensivt att jag flera gånger fick panik. Jag var inte alls särksilt solbränd och det kändes inte på långa vägar som soleld. Detta kan jag inte ens beskriva, har aldrig upplevt det tidigare.
Men nu släpper vi det, semestern var underbar ändå! Den räddade mig ifrån verkligheten ett tag och det behövde jag mer än något annat just då. Den räddade både Christoffer och mig ett tag.
 
Idag har jag haft trägningar och molande smärta under dagen, har i stort sätt hela dagen sprungit fram och tillbaka mellan badrummet och plugget. Nu har det lagt sig i alla fall. Hoppas på att få må okej imorgon då Josefin och jag planerar att åka in till stan. Vi har bestämt oss för att börja träna, ordentligt! Vi har bestämt oss för det tidigare också, utan resultat men nu känner jag att det får vara nog. Jag har dessutom kommit på att när jag inte längre kan jobba som alla andra, inte kan boka upp mig hur som helst, då är träningen en perfekt grej att satsa på istället för det kan jag ju göra precis när jag vill! Även om jag inte skulle kunna träna på en hel vecka för att jag inte mår bra så kan jag ju satsa när jag mår okej istället. Jag är supertaggad och hoppas verkligen att det ska bli så bra som jag hoppas.
Hur som helst, tanken med att åka till stan var att vi ska till Gymgrosisten. Vi satt här hemma i går kväll och kollade på alla grejer Christoffer har kvar sen då han höll på lite mer seriöst med träningen och blev sugna på att testa något. Om inte annat kommer det öka motivationen ytterligare!

Nu ska jag se klart på filmen med Christoffer, njuta av hur skönt det är att vara hemma och att jag kan vara här hos er som vanligt igen!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0