En helt okej period, intervju imorgon

Fanny, Fanny, Fanny. Älskade Fanny!
 
Nu när jag har en hyfsat bra period känns det mycket tuffare än vanligt att höra henne må så dåligt som hon gör. När man själv mår bättre så känner man mer att man skulle vilja dela med sig av det. Just nu ser mina dagar ungefär lika dana ut. Jag vaknar utan trägningar. Känner av lite, lite trägningar under förmiddagen men är sedan helt bra under dagen (med undantag för obehaget under dagen igår) Sen kommer trägningarna och smärtan på kvällen, håller i sig i några timmar beroende på hur länge jag sitter med värme osv.
 
Jag var på gymmet igår för första gången på... väldigt mycket längre än vad jag själv vill tänka på! Det känns så otroligt bra att kunna utnytja de smärtfria stunderna till något vettigt!
 
Fanny ringe för en stund sen, skönt att få prata av sig lite och dela alla tankar och förväntningar inför det som kommer här näst. Åh vad jag saknar henne!
 
Sist av allt! Jag ska intervjuas imorgon!!!! Är sjukt nervös men ser verkligen jättemycket fram emot det! Spännande, spännande!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0