Vad man vill spelar sällan nån roll

Sitter på toa. Har gjort det rätt mycket här nere i Gotland, men har framförallt gjort det på nätterna vilket både är bra och dåligt.
Dåligt för att jag inte får sova något, men bra för att jag kan hitta på något på dagarna ibland.

Vissa dagar finner jag mig verkligen i att fastna på toan och ha hur ont som helst. Jag brukar lyckas få dit en dator så jag kan kolla på film, någon kanske hämtar glass eller något så jag som kan ha min privata myskväll, haha. Jag tycker självklart ändå det är hur jobbigt som helst, men gör det bästa utifrån förutsättningarna.

Idag är det inte så. Idag finner jag mig inte i det här. Idag är jag uppgiven, arg, ledsen, hopplös här på toan. Idag orkar jag verkligen bara inte.

/Fanny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0