Skrattgropar i låren

"Skrattgropar i låren måste tyda på ett lyckligt underliv"
Innebär det att vi aldrig kommer få celluliter då??
 
Skämt åsido, hur mår ni idag? Jag mår hyfsat bra! Har haft en massa obehag idag och trägningar på morgonen men i övrigt har det varit bra. Jag har varit med Josefin på vårdcentralen i flera timmar i dag, hon mår inte alls bra och nu äntligen har hon gått med på att kolla upp det. Hon svimmade under läkarbesöket, det säger ju en hel del känner jag. Något är fel! Nu håller vi tummarna för att proverna visar vad som är fel..
 
Fanny är hemma i Umeå igen och det känns faktiskt lite konstigt att inte ha henne här omkring. Det blev ett abrupt slut på det hela då hon egentligen skulle ha stannat en vecka till men vi tar igen det snart då vi har någon annan stans att bo!
 
Ikväll lämnar jag in de sista uppgifterna till Engelska 6 som jag läst nu, så skönt! Sen åker jag till Josefin och tar han om henne en stund.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0