Leka frisk

Jobbade igår, åkte till Slite och handlade med Josefin, efter det åkte vi hem till min familj, pratade och hämtade grejer som jag fått av dem efter att dem varit på semster på Öland. Sen plockade vi äpplen hemma hos Josefins mamma, åkte hem till mig och Christoffer för att baka äppelkaka, åt den, lämnade Christoffer framför fotbollen och gick ner till Badhusparken för att sitta där och prata hela sena kvällen.
 
Livet är underbart ibland. När man får göra det man vill. Leka frisk.
 
Vi började planera en oktoberfest. Så länge sen jag höll i något, planerade något stort. Vill så gärna men är så rädd att det ska sluta som sist. Sist då jag planerade en jättefest, folk bokade upp helgen flera veckor i förväg och såg fram emot det. Och så fick jag ställa in det när det nästan var dags. För att jag inte insåg vidden av mina begränsningar som sjuk.
 
Nu kommer Josefin snart, ska in till stan
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0