Hos Jeannie!

Är på Gotland hos Jeannie nu!
Åh, vad jag har saknat henne <3 Vi har pratat om allt mellan himmel och jord och ba myst. Ser fram emot mina 2 veckor här!
Jag har mått sådär, men har haft lite bättre stunder. Idag mår jag betydligt sämre än igår. Mycket obehag som jag i princip inte kan sitta still utav, stundvis har jag väldigt ont. Trägningarna är starka till och från, men i skrivande stund är de rätt lugna!

Jeannie verkar ha det rätt bra, hon är faktiskt och jobbar just nu.

Vi hörs!

/Fanny



Kommentarer
Wolfie Myrvälder

Hej!
Läste din artikel i tidningen. Vill gärna komma i kontakt med dig snarast.
Snälla skriv till mig så vi kan kommunicera på annat sätt.
Vänligen Wolfie

Svar: Hejsan! Roligt att du läste intervjun och hittade hit, min mailadress är [email protected]
Hör hemskt gärna av dig! /Jeannie
None None

2012-10-13 @ 16:10:54
URL: http://urinrorskatarr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0