Lycka

Igår mådde jag så bra!!!!
Eller, ja, många skulle nog tycka att smärtan jag hade inte passar in i bra-facket, men det tycker jag. Förutom kanske 40 minuter på kvällen så blev jag inte över 6 på smärtskalan, vilket är helt galet. Jag var nere på 4 en gång, vilket jag inte vart på otroligt länge. Jag passade på att städa en massa, gjorde yoga (<---- G A L E T) och en del andra saker som jag aldrig skulle klarat av i vanliga fall. Det gör ju ont att göra sådana saker när man är uppe i 5 på smärtskalan, men.. äh, jag säger det bara: Jag är väl härdad. Det var värt det.
Jag for till LUBen (ledarutbildningen) på kvällen, hade trevligt, blev begränsad av smärtan en gång kanske, och somnade på kvällen (efter ett gäng sömntabletter och legat vaken ett bra tag, men ändå) och sov. Jag sov. Jag fick sova 6 timmar med ett enda avbrott, som jag inte behövde kliva upp av och kunde somna om direkt efter.


Jag fick höra av många människor igår att jag liksom såg annorlunda ut, liksom strålade, och det var verkligen så jag kände mig. Strålande.

I morse vaknade jag av att jag blev väckt av någon annan, och har sedan dess haft lagomt ont, som jag brukar säga. Om jag tar det lugnt så kan jag klara mig utan snegla på skarpa föremål ungefär, men jag är inte peppad på något alls och tror inte jag klarar av att göra något vettigt idag. Jag tänkte hänga med en vän, men tror faktiskt jag ställer in det. Blir dessutom lite sämre med tiden.
Jag är fortfarande löjligt lycklig dock. Tror det är svårt att få bort det där löjliga leendet från mitt ansikte.

Utöver all kroppsrelaterad lycka har jag kommit på att vegansk blåbärsyoughurt smakar exakt likadan som animalisk. Om ni inte läst eller fattat det så är jag vegetarian och försöker bli mer och mer vegansk. Veganen inom mig blev större och skickade glädjesignaler till resten av mig. Med andra ord har jag flow just nu. Om jag skulle köpa en trisslott så skulle jag vinna, känns det som.

Hoppas ni har det lika bra som jag!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0