Kommane ledig vecka

Hade en riktigt bra utgång igår, så underbart att hela dagen, kvällen, natten och morgonen gick bra utan smärtor! Josefin och jag var nämligen på GGN (Gotland Grand National) på dagen, en utav världens största endurotävlingar. Vi gick säkert över en mil där i området och sen vid tretiden åkte vi direkt till Anna i stan för att laga middag och tagga till kvällen. Allt var ju till min nackdel, vara utomhus hela för och eftermiddagen, 7 mil hemifrån, press på att må bra till kvällen för att kunna gå ut med tjejerna, inte kunna avsätta någon timme till att vara själv och vila. Därför både var och är jag jätteglad över att det gick så himla bra!
 
Idag blev jag dålig vid halv fyra, trängningar och kramper. Som vanligt dagen efter.. det blev väldigt jobbigt runt 18tiden men sen vid halv åtta avtog det och nu har jag mest obehag.
 
Jag är ledig hela veckan som kommer, fick inget jobb.. därför ska jag ta tag i allt som ska kollas upp i samband med sjukersättning och sådant som jag försöker få igenom just nu. Imorgon ska jag till sjukgymnasten och kolla min snea rygg och förhoppningsvis blir det promenad på Fårö med Josefin om jag mår bra.
 
Nu ska jag sova!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0