En dryg, omotiverande dag, som förhoppningsvis blir bättre

Två mornar i rad som jag fastnat på toan liiite för länge. Lite less blir man ju. Sånna här dagar blir jag så himla omotiverad att ta min medicn, eftersom sånna här dagar är bevis på att den inte funkar. Att ta alla mina en miljon piller tycker jag är jobbigt, men att ta dem när jag inte ser någon poäng med att ta dem är sjukt mycket jobbigare.

Idag är också tredje dagen i rad jag är på sjukhuset. Jag är inte inlagd alltså, jag har bara en himla massa besök där. Idag ska jag träffa psykologen på smärtmottagningen. Också lite omotiverande eftersom de besöken hittills inte kännt att de leder någonvart, utan också numera bara känns dryga. Det innebär bara en massa smärta att ta sig dit, sitta där i 1 h, och ta sig tillbaka. Särskilt nu när det är så kallt ute! Att skrapa rutorna är ju faktiskt superdrygt när kroppen skriker och slåss för att få ta sig till toan.

Jag har varit hos tandläkaren igår, och måste operera bort en visdomstand tydligen. Jag såg röntgenbilderna, och den är faktiskt löjligt sned, det såg lite ut som ett skämt. Jag känner en sida av den, men den ligger verkligen helt fel. Eftersom den är så fel så går det inte att bara dra ut den, utan man måste in och skära och grejer. Åh. Jag skulle vilja ha 100% medvind någonstans nu. Idag är en dag då allt känns som att det jobbar emot mig.

Min fina, fantastiska Puzzel, som verkligen alltid håller mig sällskap, inklusive på toan :)

Ikväll har vi i alla fall bokat bio! Skyfall ska vi se, nyaste Bond-filmen. 
Jag är ett hängviet Bond-fan, men de senaste filmerna har verkligen inte kännts som Bond alls, så jag tänkte inte ens se den här. Dock har många sagt att den är väldigt, väldigt bra, så jag får väl lov att se den då. :)
Jag har uretrit-anpassat platsen (längst ut, så man kan springa på toa när som helst), och har en hel dag på mig att förbereda mig mentalt. Det här ska fucking gå, fastän jag mår så dåligt just nu. Det bara SKA gå. Igår blev jag bättre och bättre under dagen, och trodde 

Vi hörs!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0