Ajaj

Ja, har rätt så ont nu, men är som rätt glad ändå.
I mitt huvud har gamla KISS-låtar gått hela kvällen, och man blir ju lite på studshumör då.
Åhh, är väldigt trött, men det är ju tyvärr så jag lever - måndag hela veckan, haha.

Imorgon MÅSTE jag ringa rektorn och prata om hur jag ska lägga upp mina studier och dessutom ringa och boka tid för att fixa min diskutböjning i nacken, som jag fick efter bilolyckan jag var med om. Jag har faktiskt lite ångest över att prata om min skolgång. Jag vet om att jag kommer behöva slåss för att få till något jag trivs med, och jag vet inte om jag orkar det just nu. Jag är för slut för att ta en fight.

Tänker mycket på Mattias, som underlättar så mycket för mig. Tack för allt. <3

Kram på er!

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0