Värsta timmarna på länge

Igår vid middagstid (snart 24 h sedan..) började kramperna bli riktigt stora och riktigt smärtsamma.
Det har alltså inte blivit mycket sömn. Det har fortfarande inte gått över. Jag har legat och fällt tårar och krypit omkring som en mask av smärta hur länge som helst nu. Det enda smärtstillandet jag har kvar är Ketalar, som smärtstillar halvbra i typ 1h, och gör mig så snurrig att jag inte uppskattar det. Jag har tagit det alldeles för mycket senaste dygnet (3 ggr typ) så nu är det verkligen bara att härda och vänta ut det.

Nu har jag så gott som inga smärtstillanden kvar och har skickat kanske 5 mail till 2-3 läkare. Mailade i för sig i förrgår, ganska logiskt att jag inte fått svar.

Kanske var det träningen som gjorde att jag blev såhär dålig, det vet jag inte. Träningvärken i mage/rygg/sida är i alla fall underbar. Tycker om träningsvärk, då känner man som att man gjort något bra. Dessutom märker jag mycket mer vars jag spänner mig omedvetet så att det gör ondare, blir lättare att slappna av. VILL TRÄNA EN GÅNG TILL SNART!

Kanske skriver mer ikväll, ska kolla på serier och göra allt i min makt för att tänka på annat.

Någon som har Ketogan över där ute!?

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0