Vad jag är bra

Fick 5 timmar med kanske 5 avbrott i natt!
Längsta på länge. Önskar att jag kunde säga att det känns skönt, men just nu känns det faktiskt allt annat än skönt. Igår var jag som sagt liiiite bättre, men idag är det helt klart värre. Vaknade av smärta så många gånger, men lyckades ändå somna om (någon enstaka timmes sömn på några dygn har en tendens att hjälpa till). Sista gången gick det bara inte, jag hade helt enkelt för ont.
Har slängt i mig lite smärtstillande nu och hoppas att det ska hjälpa mig ner till en mysig nivå.

Tror jag fortfarande har den där infektionen också. Blä. Infektioner ger mig alltid lite mera trägningar, så det är verkligen sjukt onödigt just nu. Smärtan - well.. När man har så mycket smärtproblematik som jag har är det sällan så att den extra smärtan en infektion tillför egentligen gör från eller till. När jag är mer smärtlåg bryr jag mig - men just nu är infektionen verkligen försumbar.

Oj, nu fick jag ett härligt lyckorus! :)
Har varit rätt neutral i några dagar, men börjar bli mer och mer sådär.. värsta glad. Har saknat den livspeppade jag.
Fick migränkänningar i natt. Tog medicin mot det, som funkade ypperligt. Migränen ba  poff - borta!
Jag är så himla bäst.
Åh, vad skönt. I'm back.

UPDATE: Nu går jag och äter knäckebröd med ost. Åh, vad gott. I live the happy life.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0