Trött och hungrig med känningar

Jag väntade uppe och försökte hålla mig vaken tills Christoffer skulle komma hem igår natt men Chelsea vann ju så det skulle firas ordentligt, min hålla-mig-vaken-plan lyckades därför inte. Väcktes av att Christoffer bar in mig i sovrummet och råkade slå i mitt huvud i dörrkarmen haha. Är fortfarande jättetrött men har i varje fall lyckats ta mig upp, börjar jobba vid 13.00 så måste väl snart fixa mig. Kände att jag mådde helt okej så tänkte att det säkert gick bra att jag kissade nu på morgonen, fick uretritkänningar direkt efter.. det är inte så farligt att jag inte funderar på att inte kunna jobba men det är ju definitivt så att man tänker "fan, orkar inte jobba med det här" Har jag tur får jag sitta i kassan hela passet!

Och så är jag hungrig också, och inget har vi hemma som jag kan äta för jag orkar inte ställa mig och laga klok mat just nu. Sen vill jag ta det försiktiigt med kolhydratsfuskandet också. Får väl käka något på jobbet sen.

Hoppas Fannys skov lugnar ner sig snart!!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0