Bakisdag

Christoffer är iväg och kollar fotboll med grabbarna och jag sitter hemma i min ensamhet, var lite depp över det ett tag men nu är det helt okej. Har börjat fuska lite med kolhydraterna för att se vad som händer, hade en skitbra dag igår till exempel som slutade med att vi hamnade på fest, jag blev kalasfull (på vin), mådde jätteilla hela natten och var fortfarande full när jag öppnade på jobbet i morse. Det värsta jag gjort tror jag haha.
Med detta vill jag komma fram till att man också får en redig bakfylla på köpet efter en sådan kväll och vad säger ni om jag säger "föreställ er en bakisdag då ni inte får äta något som innehåller varken socker eller kolhydrater" känns det som en rolig dag? Ne, och jag var så grymt hungrig så jag åt faktiskt två smörgåsar.

Nu sitter jag och äter chips, sååå länge sedan! Har känt av uretriten lite grann i några timmar nu, river lite och så har jag en del trängningar. Svårt att avgöra om den kommer bli värre ikväll eller om det håller sig så här. Känner mig dock tryggare när jag har citodon.

Nu blev jag lite hungrig kände jag.. skulle väldigt gärna vilja koka lite nudlar eller pasta men det vore nog att spä på lite för mycket med kolhydratsfusk!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0