Bättre och bättre? +Valborg

Borde verkligen plugga men åh vad svårt det är att bestämma sig för det när man har hur mycket som helst att skriva och solen dessutom skiner för fullt utanför!

När jag vaknade idag, då kände jag mig helt normal, helt frisk. Inga trängingar, inget brännande, inga kramper. Jag antar att ni uretritare förstår vilken enorm känsla det är. Att vakna och hela ens uretritliv känns som bortglömt. Nu efter två timmar mår jag fortfarande bra, jag får för mig att mitt urinrör inte riktigt kan slappna av, det kan vara så att det ligger en liten kramp men det är inget jag känner något större av. Det här gör mig förvirrad, kan det vara så att mitt urinrör kan må så mycket bättre av att enbart utesluta socker, kolhydrater och mjölkprodukter? Jag äter visserligen 10 mg Vesicare varje dag också men den stora förändringen kom efter koständringarna. Något som också snurrar i mit huvud är att Fanny äter ju samma kost som jag, hur kan det vara att hon inte blir bättre?

Valborg 

Jag kommer från en liten socken på norra Gotland som heter Rute, många utav oss ungdomar där ifrån har ofta sett till att hålla ihop, kanske mycket tack vare olika aktiviteter som anordnades bara för vi barn i Rute när vi var små. Tre utav oss, vi tre som står närmast varandra, brukar se till att ses så fort vi alla finns här på ön då Josefin (min närmaste vän) bott i England i två år och Johanna bott i Frankrike och dessutom pluggar i Stockholm. Nu till valborg bjöd Johanna hem oss på middag då hon var här under långhelen och jag hoppades ju såklart mer än något annat att jag skulle kunna åka dit med Jossan och få må bra!
Det var inga problem, jag mådde nästan helt bra. Kände en svag, brännande känsla men mer än så var det inte! Johanna hade ordnat efterrätt med bland annat massa bär, jag har ju sagt att jag snart tänkte pröva äta lite bär och se vad som händer så det fick alltså bli igår. Åt jordgubbar och björnbär, en hel del dessutom då jag verkligen inte kunde hålla mig ifrån det. Nu är det bara att vänta och se vad som händer under dagen!

När vi tjejer var hos Johanna hade Christoffer och några av killarna fest hemma hos oss så på hemvägen hämtade jag upp en ganska drucken Christoffer på en annan fest dem gått vidare till. Med tanke på hur det såg ut här i morse verkade killarna haft en toppenkväll! Får passa på att städa och fixa när jag känner mig så här bra, då kan det ju till och med bli roligt i jämföresle med att städa under sämre dagar!

Hoppas ni alla hade en bra valborg!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0