Update

Den här dagen har jag haft ont. Som alla andra dagar alltså, haha. Nemen, jag har faktiskt varit smärtlåg bitvis idag. Inte tillräckligt för att somna, men faktiskt nära!

Har börjat få en rätt snurrig värld pga sömnbristen (tjoho, gratisfylla!), men i natt är natten tror jag. Ikväll kommer jag somna, för att sedan sova 8 h. Jag har som sagt haft en rätt okej dag, bättre än igår. Gårdagen var bättre än i förrgår. Om det fortsätter såhär är jag smärtfri på söndag liksom :)

Eftersom jag börjat äta kolhydrater igen så är min vikt stabil. Jag går inte upp eller ner nu, vilket är jätteskönt. Slipper man tänka på det liksom.

Vi hörs på ett tag :)

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0