Tack alla ni där ute!

Tack för stödet allihopa, det är verkligen en underbar känsla att veta om att man inte går igenom all skit ensam <3 Alla kommentarer och fina ord, åååh ni förstår inte hur lycklig ni gör mig!

Blev skitpeppad av Jeannies inlägg, funderar på att skriva en insändare eller kontakta en tidning och ställa upp på intervju och grina ut eller någonting. Spread the word, typ. Det är ju det vi försöker göra med bloggen, sprida kunskap och uppmärksamma det här. Kanske dags att ta det ett steg längre? Någon lokal tidning borde väl ändå tycka det var kul att intervjua oss?

Jag mår fortfarande kasst. Efter min sjukhusvistelse har det varit ihållande superkasst, men det blir faktiskt lite bättre varje dag, känns det som.

Med hjälp av en hög piller lyckades jag gå på bio igår! Tänkte prova äta kolhydrater igen nu, och vad passar bättre än att äta biopopcorn? Popcorn är lätt mitt favoritgodis så att säga. Popcornen var goda, filmen (Avengers) var rätt bra och jag klarade av hela bion utan att springa på toa - även om det var en vild och hård kamp till och från.

Måste förbi apoteket idag igen, blä. Jaja, det är inte lika hemskt nu när jag (efter typ 1 månad, haha) inte betalar så mycket längre, pga högkostnadsskyddet.

Kram på er, hör av mig mer snart! :)

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0