Snabb uppdatering

Nu är jag mycket mer smärtlåg än tidigare idag. Hade ett par rejäla kramper där ett tag, men nu är det mest obehag, spänningar, svullen, trägningar... Självklart har jag ont, men det är typ på 3 på smärtskalan (superbra!!).
Därför tänkte jag och Mattias gå runt Ersmark en sväng. Det är typ byn jag bor i, det blir kanske 3 km att gå runt.
Kan knappt minnas senaste promenaden jag var frisk nog för att ta.

Tänkte bara skicka ut lite hopp till er. Plötsligt händer det.

KRAM!

/Fanny


UPDATE:
Promenaden gick väldigt bra. Några småhugg blev det, och jag fick lov att gå saktare då och då, men i regel: U N D E R B A R T !
Kom hem och tog över toan igen, haha. Jag är i alla fall jätteglad och väldigt nöjd.
Om jag mår såhär bra imorgon blir det definitivt skolan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0