Kan inte sova..

Hatar min kropp.
Är mer smärtlåg nu än de senaste 2 dygnen (säger iofs inte så mycket..), har ordentlig sömnbrist MEN KAN ÄNDÅ INTE SOMNA.
Jag har väl för ont fortfarande, antar jag. Jag vill bara få en natts sömn nu. Åh.
Ska slökolla på Vänner, kanske blir lite tröttare då.
Vi hörs snart, vill ge er en roligare uppdatering än "jag har så ont så att jag vill dö".

Fast förresten, EN nyhet har jag:
Den 29:e maj ska jag till läkaren igen. Då ska vi prata om att byta ut Ditropanet, och jag ska lära mig att kateterisera mig själv. Då ska jag sluta ha resturin och kunna gå på toa mer regelbundet --> min blåsa får en chans att bli mindre. Man brukar säga att det är onyttigt för blåsan att ha mer än 4 dl (och då har man ändå tagit i), och jag har nästan alltid 3 dl kvar, och kan inte kissa förrän det är mycket mer än så. Med katetrarna kommer jag få mycket ondare, men förhoppningsvis är det övergående. Jag får ju ondare ju tommare jag är.
Det är nog nyttigt för mig i längden, tror jag.

Nu ska jag inte skriva en roman, utan göra ett tappert sovförsök till.
Nej, nu börjar det göra ondare... Jaja, slökolla på Vänner var det.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0