I livv da happi leif

Förutom ett smärtsamt krampanfall under 2 timmar i dag så har jag mått.. Fantastiskt. Inte smärtfri, obehgasfri, trägningsfri eller krampfri, men helt klart väldigt låga poäng på dessa kategorier!
Jag fullkomligt flyger fram av lycka (eller ja, jag har helt klart tagit några glädjeskutt i alla fall, haha!)
Tänk om jag mår lika fantastiskt imorgon? Åh, vad underbart det vore!

Dessutom klädde jag ut mig till en blandning mellan Harry Potter och Matrix. Bara det gör ju vilken dag som helst awesome.

Nu blir det sängen, vilket kanske är rätt sent med tanke på hur jag sovit i veckan (typ inte alls). När jag mår bra så vill jag må bra, inte sova bort skiten. Jag vill uppskatta detta och vara överlycklig. Sovandet kommer man alltid komma ikapp på något vis, förr eller senare. Att vara smärtlåg är en helt annan femma, så då gäller det att ta vara på det.

Det är sjukt mycket som suger i mitt liv just nu känns det som. Min älskade men döende Hjördis, lite tjafs med några kompisar, sömnbrist osvosv. Om jag hade velat hade jag kunnat göra listan väldigt lång på allt i mitt liv som suger. Men jag tyckte det lät dumt och jobbigt, så jag är överdrivet glad i stället.

Kram på er.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0