Bra dag igen

Fick må bra resten av kvällen igår! Gick upp halv 8.20 i morse för att göra klart massa plugg som ska lämnas in idag, snacka om att jag kände mig själv dicplinerad! Har nog aldrig hänt att jag gått upp tidigare än vad jag måste för att sätta mig och plugga. Hade dessutom inga trängningar då heller när jag gick upp! har dock haft obehag idag men det ligger på så pass låg nivå att det inte är några problem att sitta still framför datorn och dessutom koncentrera sig på skolarbetet.

Nu har jag i varje fall lämnat in tre arbeten och funderar på om jag glömt något.. kan inte komma på något men kan samtidigt inte riktigt slappna av. Kan inte ens föreställa mig en dag utan att känna press över att man har plugg som måste göras och nu har jag typ tre månader framför mig utan plugg! Underbart! Christoffer tror att jag kommer må bättre fysiskt då också, han har en teori om att uretriten lugnar ner sig om stressen minskar och då man känner sig psykiskt avslappnad. Mamma håller med om den teorin och jag kan väl tycka att det ligger lite logik i det. Får se hur det blir i sommar.

Nu ska jag fixa i ordning lite här, diska och tvätta osv.

Fanny, jag håller tummarna inför nästa läkarbesök!!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0