Bra dag idag

Jag veeeeet Fanny!! Och det var ju meningen att du skulle bli bättre, hallå?? vad håller du på med!?

Smärtan låg kvar hela kvällen och var osäker på om jag skulle kunna somna men jag måste ha slocknat så fort vi bara la oss för jag mins inte ens att jag tyckte det var jobbigt att försöka sova. Var dessutom ganska uppspelt efter att Sverige vann eurovision så då fick jag något annat att tänka på än mitt jävla urinrör.
Tyckte ju att det var lite knäppt att smärtan malde på i exakt samma smärtnivå hela dagen och hela kvällen, något som är ännu mer knäppt är att jag i morse vaknade HELT UTAN trängningar!!? Va fan liksom, vad håller min kropp på med? Det var dock jävligt skönt att mitt urinrör bestämde sig för att överraska mig med en bra dag just idag då vi har firat mors dag på resturang i Visby. Supermysigt att umgås med familjen och samtidigt må jättebra. Åkte hem till mamma och pappa för att äta farmors tårta (ja, jag åt en liten bit tårta!) och sen hjälpte mamma, farmor och Christoffer mig med balklänningen då den behövde prövas igen med nya skorna osv.

Har fortfarande inte ont och har inga trängningar, har dessutom kunnat kissa en gång idag så det här är en riktigt, riktigt bra dag! Känner dock att det kan vara något på gång, svårt att förklara den känslan för er som inte lider av uretrit men ni andra förstår! Dock är den känslan väldigt svag så jag kan inte planera något, kan mycket väl få må bra resten av kvällen också. Vi får vänta och se!

Nu ska det pluggas

/Jeannie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0