Ännu en dag i mitt uretrit-fokuserade liv

Oj, vad jag sovit! Vaknade och steg upp 2 ggr, och var då vaken kanske 2h sammanlagt då, så jag har sovit typ 9h!!! Detta trots halvbrutala smärtor. Min kropp orkade bara inte mer tror jag.
Känns i alla fall underbart att vara lite piggare nu, allt blir som lättare!:)

Vaknade av att smärtorna blev för stora, och sitter på toa nu sen 40 min. Kramperna är verkligen seriösa. Ajajaj.
Smärtan är fokuserad typ överallt där jag kan ha uretrit-ont, alla symptom är extrema. Huuh.

Mamma sa att jag fått en kallelse till urologen den 29:e OCH 30:e? Ska kolla det senare, lät skumt. Ena kanske är till uroterapeut och en till läkare? Ja, jag lär väl få reda på det när jag kollar på kallelsen:)

Ska försöka ta mig ut härifrån nu. Så less på att bara sitta på toa.

Kram på er, hoppas ni har en smärtlåg och trägningsfri dag:)

/Fanny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0