En typisk natt a lá 18-åring


03.43, natten mot söndag, är klockan när jag börjar skriva detta inlägg.
Jag önskar att jag kunde säga att jag är vaken och vid datorn vid denna tidpunkt på dygnet för att jag har haft den galnaste natten i mitt liv, och önskar att jag aldrig kommer somna - men så är inte fallet.

Min sjukdom (som jag kallar den även här hemma, säger nästan aldrig "uretriten" eller "katarren") har blivit värre och värre sedan jag skrev till er sist. Man tror ju att det inte kan bli värre hela tiden, men det kan ju det..

Och ja, nu sitter jag här på toan sen kanske 1 h tillbaka. Har inte lyckats somna innan dess, har helt enkelt för ont.
Undrar hur länge jag kommer sitta här? Hmm. Det krampar, gör jätteont, trägningar från helvetetet, ja, you get the point. Har nog inte riktigt samma lördagsnatt som polarna.

Brukar ni också försöka "kissa bort" smärtan och trägningarna? Det kan ibland kännas som en lättnad just när jag kissar, även fast det blir mycket värre direkt efteråt. Som att spy när man är riktigt illamående, typ. Man nojar lite för det, men det blir som en viss lättnad. Eller för mig blir det nästan alltid sämre efter att jag kissat, och det blir som bättre ju längre tid efter senaste kissningen det går. Under kissningen i sig brukar det vara hyfsat lugnt, förutom mot slutet. Detta är dock inte en stenhård regel såklart, men det brukar vara så. Ändå försöker jag kissa, för att det tillslut ska kännas som att det går att stå ut med, när man väl kissat klart. Jag kissar tills jag är okej med hur det avslutas.


Så, här sitter jag med mitt vattenglas och min varma flaska och försöker mota ner den här skiten till en nivå man kan somna med, eller i alla fall kunna röra sig så pass att man kan ta sig till sängen. Det här är ju inte okej.

Imorgon S K A jag må bra, för det har jag bestämt mig för nu. Jag ser fram emot morgondagen. Jag tror den kan bli bra.
Jag återkommer med lite kiss-snack på söndag kväll förmodligen, om ni är intresserade av det. Kiss, alltså. Haha nej, men det är ju ba kiss och kissrör och sånt som snackas här, så är ni intresserade av urin och stället där det förvaras, och stället där det förs ut, kom tillbaka på några timmar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0