En ny blogg med nya utmaningar!

Hej!
Jag skapade denna blogg för att dela med mig av min sjukdom och mina upplevelser till er andra, särskilt till er i samma sist som mig.
Jag har urinrörskatarr, eller uretrit som det egentligen heter. Mina läkare kallar det jag har för urinrörskatarr, men det kan lika gärna kallas för uretrit (som är vanligare att man kallar det).
.
Jag blev sjuk över en natt i januari -08, vilket är lite mer än 4 år sedan i skrivande stund.
.
Jag kommer lägga in kategorier och en mer specifik sjukdomsbild senare och ska styra upp den här bloggen, men tills dess så räkna med lite röra :)
.
Jag tänkte göra kategorier om mediciner, undersökningar, och mitt dagliga liv med denna trista sjukdom.
Hur kan man egentligen klara sig som tonårig tjej med denna plåga?
Alldeles utmärkt.
Och ni kommer snart märka varför.
.
Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0