"Vars är närmaste toa? 20 meter..!? TOO FAR!"

Igår mådde jag mycket bättre, även om jag hade dippar då och då. Gårdagen var alltså inte som många dagar förra veckan, då jag mådde relativt bra hela dagen.

 

Idag mår jag sjukt mycket sämre. Har väldigt ont och har sjukt seriösa trägningar. Smärtsamma trägningar. Jag har räknat ut hur många sekunder det tar till köket och tillbaka, och motiverar mig så. "10 sekunder, det klarar du, du kommer ju få en frukt om du bara kan klara 10 sekunder."

 

Har försökt få tag på någon läkare så att jag kan få mer smärtstillande utskrivet, men det är inte lätt. Mattias ska på sjukhuset idag (få sjuka mängder pengar för att han ställer upp på vetenskapliga tester där) och då ska han springa förbi på urologen om han får tid och be dem att ringa mig eller någonting. Säga att jag är sjuk idag och behöver den där receptförnyelsen. Det blir ju inte lättare då min original-läkare är på semester.

 

Nepp, nu får jag ta och bli bättre. This sucks. Undrar vad det det är som gör att jag kan må hur bra som helst en dag, värdelöst en annan? Skulle vilja veta vad jag gjorde förra veckan som fick mig att må bra, och vad jag gjort nu som skapat detta?

 

 

Saknar dig, Jenny. Ett halvår avklarat, 2-3 kvar. Kom hem NU


/Fanny



Kommentarer
Jenny

Hoppas du mår bättre snart. Tänker på dig! Saknar dig med sötnöt!

2012-06-20 @ 11:31:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0