Sämre morgon, bra dag

vaknade vid sju imorse av trängningar, satt på toa i kanske en halvtimme och sen pendlade jag mellan soffan och toan i en timme innan jag lyckades somna i soffan. vaknade en gång och gick på toa igen, sen kände jag att det lugnat ner sig så pass mycket att jag kunde gå och lägga mig i sovrummet igen. Vet ni hur jävla länge jag lyckades sova sen!? Till 14.30!!!!! Åh vilken ångest jag fick, får alltid sån jäkla ångest när jag av misstag råkar sova bort en hel dag. Det positiva var ändå att jag mådde bra då så jag flög upp ur sängen för att börja fixa allt som jag lovat Christoffer att ta i tu med.

Var i affären för någon timme sen också och bestämde med jossan att ta någon vinkväll snart igen, Christoffer åker till Ukraina på söndag så får väl passa på då när han ändå inte är hemma. Kom på mig själv med att glömma bort sjukdomen så fort jag mår riktigt bra, bestämde med Lina också att vi skulle hitta på något i nästa vecka och jag brukar faktiskt inte föreslå saker själv när jag har en dålig period vilket jag precis haft (har med uppehåll?) Aja, om man låtsas att man har ett normalt liv kanske det blir lättare att leva ett så normalt liv som möjligt också.
Kanske borde säga att Josefin (min närmsta vän), Christoffer, Lina (kompis) och jag jobbar på samma ställe, alltså i icabutiken här i Fårösund. Så när jag säger att jag varit i affären är det oftast inte för att jag handlat utan för att jag varit och träffat någon av dem. Insåg att det började bli mycket "var i affären nyss" eller, "ska till affären nu" och det är för att många av dem jag umgås med är där (sjukt vad tragiskt det lät nu när jag skrev det haha) 

Eftersom jag fortfarande mår bra tänkte jag se till att ta en promenad med Marie ikväll då hon äntligen kommit hem till Gotland. Kanske ska uppdatera mig lite innan bara, tappar teckenspråket så fort när jag inte träffar henne på länge. 

/Jeannie 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0