Trägningarna from hell

Idag har jag mycket smärta, men det som är jobbigast just nu är trägnignarna. Såhär seriösa trägningar brukar jag inte ha? Nu har jag fått panikspringa på toan var 10:e minut HELA DAGEN. Utan att överdriva. Dessutom är ju inte direkt trägnignarna smärtfria, det gör ju jätteont när det liksom "hugger". Väldigt skumt!

Gårkvällen var asjobbig. Jag hade en jättedryg trött-ont våg. Om jag är tillräckligt trött så kan jag somna fastän jag har viss smärta, jättetrött så kan jag somna om jag har mer smärta osv. Igår hade jag liiiitelite för ont för att tröttheten skulle väga över, men jag var fortfarande insane trött. Så jag låg vaken av smärtan läänge. När jag väl somnat så vaknade jag sjukt många gånger också.

Nu lagomt till sommaren skulle det passa bra att bli lite friskare, tycker jag. Får komma ihåg att säga det till min kropp.

Fastän min natt sög och dagen har varit rätt jobbig, så är jag rätt glad idag. Ler lite hela tiden, rätt skönt faktiskt. Allt blir ju så mycket lättare om man bara ler samtidigt.

Kram på er! :)

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0