Min kropp chockar mig gång på gång

Hej allesammans!
Efter senaste inlägget har jag mått väldigt bra!
Jag har de senaste dagarna pendlat mellan 3 & 5 på smärtskalan, fått sova många timmar, ja, jag har mått superbra helt enkelt!
Jag har inte blivit lika illamående av penicillinet som jag brukar, njurbäckeninflammationen försvinner i en bra takt, min förkylning blir bättre.. varför funkar min kropp så himla bra? Efter att ha hanterat allting den utsatts för på ett sjukt kasst sätt så länge jag kan minnas, så ba funkar den nu? Jag förstår ingenting, men SNÄLLASNÄLLASNÄLLA låt mig fortsätta må såhär!

Fick migrän i natt, och hade ingen migränmedicin här (är hos Mattias). Sjukt trist. DOCK så har det nu, efter 6-7 h börjat gå ner så pass att jag kan t ex sitta en liten stund vid datorn. Annars brukar det ta ett dygn typ.

Är det såhär det känns att vara normal?
Nej, då skulle man väl vara 0 på smärtskalan och ha alla infektioner och mediciner borta.
Oj, det är ett liv jag inte kan föreställa mig.
Det måste verkligen äga att vara normal, med tanke på hur awesome jag mår nu.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0