Jobbig natt, smärtfri eftermiddag

Smärtan kom tillbaka igår kväll och höll sig på samma nivå hela tiden efter det, det som var lite speciellt var att jag alltid brukar ha två uretritsymptom samtidigt. Jag brukar oftast ha kramper och trängningar eller smärta och trängningar. Igår hade jag bara smärta vilket kändes ovant. Smärtat var så pass stark att värmen inte lindrade något alls och mina kramptabletter gjorde ingen inverkan. (Tar det som ett tecken på att all smärta inte orsakas av kramper). Efter många tårar och en lång stund i Christoffers armar somnade jag tillsut. Sedan vaknade jag halv tre på natten och efter det vaknade jag gång på gång av smärtan. Det blev alltså en riktigt jobbig natt men jag tröstade mig med att smärtan förmodligen skulle vara lindrigare på morgonen eftersom den redan suttit i så länge.Så var dock inte läget, när jag sedan lyckades sova fram till halv elva var smärtan fortfarande lika ihärdiga och jag kände redan hur sliten jag var i kroppen. Hade ju fått ringa och sjukanmäla mig på jobbet också vilken innebar att jag skulle förlora 16 timmars jobb (har 100% ob på söndagar). Det är ju inte heller så skoj.. Som tur var så försvann smärtorna tillslut mer och mer runt lunch och vid två var jag helt smärtfri! Kände fortfarande att det var surt att jag då i alla fall inte kunde jobba men Christoffer och jag försökte istället göra det bästa av dagen. Gick och spelade basket en stund och sen åkte vi till fårö, fikade och handlade lite.
 
Jag har sedan två idag varit helt smärtfri och känner fortfarande inga tecken på att något är på gång. Hoppas på att få jobba imorgon!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0