Halvbra dag utan kramplösande

Jag är så otroligt ledsen för din skull Fanny! Fy fan för allt vad du är tvungen att gå igenom! och dessutom allt på samma gång.. sen vet ju jag att är det någon som är expert på att hitta posititva saker med de allra sjukaste och mest negativa sakerna så är det du! Därför hoppas jag innerligt att du fortsätter leta positiva saker även nu när "någon" tycks vilja trycka ner dig så långt ner på botten det bara går. Det jag sitter och tänker på just nu är att det finns iaf ingen som kommer vara så tark i framtiden som du efter att ha uthärdat allt som du får göra, du kommer klara av så enormt mycket mer smärta än någon annan!

Idag struntade jag i min kramplösande medicin eftersom jag inte tyckte att jag måde så dåligt i morse, jag har klarat mig bra hela dagen utan den också vilket känns skönt eftersom jag försöker akta mig från att bli beroende. Samtidigt mår jag ju inte så bra som man skulle vilja göra såklart, har haft svagare trängningar hela dagen (med svagare trängningar menar jag tryck i urinröret men som ändå går att stå emot, tvingas alltså inte att kissa men känslan är konstant) Haft svidande värk från och till, som svaga hugg då och då. Kunde vara med och städa studentvagnen med klassen i morse och resten av dagen har jag varit hemma med Christoffer så då känner jag att jag inte behöver ta någon medicin även om det visserligen hade varit skönt.

All kärlek till dig Fanny, tänker på dig!

/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0