Frustration

Jag anade att något var fel när Fanny inte hörde av sig på så många dagar.. jag sitter just nu och funderar på hur fan jag ska uttrycka mig för att få ut mina känslor över Fannys nuvarande situation och hennes senaste sjukhusvistelse. Nej, jag tänker inte säga något.. för det GÅR INTE! Den frustrationen, den är fan inte ens värd att försöka förmedla i ord!
 
Jag har för en stund sedan varit nere på affären och skickat lite post till Fanny som jag hoppas kommer fram så fort som möjligt. Tänker på dig och önskar för allt i världen att detta sjuka skov lugnar ner sig!
 
Ikväll har Christoffer och jag ätit thaimat och tagit det lugnt hemma, jag har varit lite halvdålig nu ikväll så det var skönt att få vara hemma. Blev värre nu för en stund sen också så har tagit kramplösande i hopp om att min kropp ska få vila ut ordentligt i natt igen.
 
Imorgon är tanklen att jag ska jobba 6.50 till 13.00 och sen ska Christoffer och jag åka in till Visby för att handla och för att jag ska på läkarbesök. Hoppas på att jag får en dag som den jag haft idag så jag orkar!
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0