Angående kommentarer + dagsläget

Hej!
Visste ni att blogg.se har gjort vissa förndringar på sista tiden, och nu kan vi svara på era kommentarer direkt i kommentarsfältet?
Om det är någon fråga som kräver lite längre svar tar vi upp det i ett inlägg, men annars kan ni se vårat svar till er där eran kommentar publiceras!



Började göra lite för ont just när jag skulle gå och lägga mig igår, så jag var vaken några timmar till. När jag blev väckt i morse mådde jag likadant, och sitter nu på toan och funderar på hur jag ska lösa det här. Ketogan-ont har jag verkligen inte, men har tillrckligt ont för att vara rätt socialt och fysiskt handikappad. Jag har lite för ont för att jag bara ska kunna acceptera det och bita ihop, men inte tillrckligt ont för att jag ska känna att det känns okej att ta ett utav de starkaste smärtstillande som finns.
Hmm. Värme och 100 liter vatten verkar inte funka.
Det jobbigaste, förutom att det är drygt att ha sjukt ont, är inte att jag måste sitta på toan idag. Det jobbigaste är att jag har potential att må bra, haha. Det är retsamt mycket för ont. Grr.

Jag behöver en 8h-natt snart.

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0