Trevlig kväll

Har jobbat några timmar idag, det gick bra. Har bara haft lite obehag under den tiden. Satt hemma och tog det lugnt några timmar, fick senare lite trängningar och molande smärta men bestämde mig ändå för att fullfölja kvällens planer. Josefin kom hem till mig, vi åkte och handlade och sen vidare förbi Marie för att åka till Hanna och Fredrik på middag. Jag hann hälla i mig en kopp te innan vi åkte och det gjorde verkligen susen! Att kombinera värme mot urinröret och att dricka varmt fungerar ofta grymt bra när smärtorna bara är molande.
 
Kvällen har varit superbra! Grillning och massa trevligt prat!
Nu väntar jag bara på min pojk som sitter på krogen med några vänner.
 
Snaaaaaart åker jag till Umeå! ♥
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0