Morgon med trägningar igen

Uretrit är verkligen en skovsjukdom! Jag vet inte hur många dagar jag nu mått lika dant varje dag, i alla fall över en vecka har jag mått superbra på morgonen när jag vaknat och sen har det hållit i sig fram till eftermiddagen mellan fyra och sex, då har jag först fått kramper, sedan trägningar och smärta.
 
I morse vaknade jag av starka trängningar som gjorde att jag var tvungen att gå upp toa. (Det är verkligen en del av sjukdomen som gör att man hatar sitt liv, att sjukdomen med hjälp av trängningar och därmed smärta tvingar upp en skittidigt på morgonen) Trängningarna sitter fortfarande i, inte lika starkt men tillräkligt starkt för att jag inte kan jobba med det här. Tänker vänta en halvtimme till, sen får jag bestämma mig om jag ska sjukanmäla mig eller om jag ska tvinga mig till jobbet och göra ett försök.
 
Just nu sitter jag i soffan och ser på nyheterna, idag börjar almedalsveckan så jag började titta på försnacket då Tv4 filmar ifrån Visby (utan att egentligen vara speciellt intresserad) men så plötsligt insåg jag att det var ganska intressant ändå, känns ju lite speciellt att det är filmat från en miljö man så väl känner igen också.
 
/Jeannie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0