Ingen sömn + idioter

Ursäkta min bloggfrånvaro. Senaste veckan har innebärit mycket smärta och lite sömn för mig.

Nu har jag sovit 2-3 h i natt, vilket känns rent lyxigt. Natten innan dess sov jag ingenting, innan dess 2 h, osv. Bara på grund av den där smärtan som aldrig verkar vilja försvinna. Blä.

Igår skulle jag förnya mitt ketoganrecept (vilket alltid är spännande nu på sommaren, då min läkare har semester). Den här gången blev jag 2 ggr anklagad av en sjuksköterska för att sälja mina piller och fick höra att ingen på sjukhuset minsann vill ta ansvar för sådana handlingar. Suck. ELLER så tar jag de starka smärtstillandena själv för att jag har så himla ont?
I morse ringde i alla fall pappa dit (när man börjar komma med sådana anklagelser så börjar han växa och bli grön - vilket han givetvis inte är ensam om), och nu verkar det som att min läkare ska ringa mig - i natt? Skumt.
Jaja. Det brukar ju lösa sig tillslut, men jag önskar att jag fick hoppa över det där jobbiga. Att man ska behöva kämpa för att få receptförnyelse - varje gång. Suck.

Visst har ni läst förra inlägget då Jeannie berättar vad som är bokat och klart? Tjohoo! :)

/Fanny


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0